WhatsApp
ישראלים קונים כחול-לבן! מבצע הכי ישראלי

להצעה משתלמת השאר פרטים:

    פרגולה חשמלית – כל מה שצריך לדעת

    פרגולה היא אלמנט בנייה נפוץ מאוד בנוף הישראלי, העירוני וגם הכפרי. היא מספקת כמה מטרות שונות, כולל תוספת אסטטית מהירה וזולה יחסית, הגנה מהשמש ומהגשם ועוד. אחד הסוגים המעניינים שלה, הוא "פרגולה חשמלית". אילו סוגי פרגולות זמינים בשוק? מה מיוחד בסוג החשמלי? ומה עוד כדאי לדעת עליו?

      הנחה !!! פרבולה חשמלית  – 1000שח למ"ר עם יכולת שליטה מרחוק!!!

    סוגי הפרגולות הקיימות בשוק

    • אופני ההקמה – ניתן לסווג פרגולות אלומיניום, על פי אופן ההקמה והמבנה שלהן. ישנה פרגולה שעומדת בפני עצמה, פרגולה שמחוברת בצד אחד לקיר ובצד שני עומדת על שני עמודים ופרגולה שתלויה בשלמותה מקיר.
    • פרגולה פתוחה – עוד אפשרות סיווג פרגולה, הוא לפי השאלה האם היא פתוחה או סגורה. פרגולה פתוחה היא מעין "שלד" בלבד, ללא כיסוי עליון. עיצוב כזה נוח בעיקר במזג אוויר חם, שאז המבנה לא כולא אוויר חם בכלל. מצד שני, כאמור, אין בו הצללה.
    • פרגולה עם הצללה – פרגולה עשויה להיבנות גם עם כיסוי עליון מלא, אשר מספק פתרון יסודי יותר נגד גשם ושמש.
    • פרגולה סגורה – מלבד "גג", הפרגולה עשויה לכלול גם דפנות סגורות בצדדים. למעשה, ניתן להשתמש בפרגולה כסוכה.
    • חומרים – אם מסווגים פרגולות לפי החומרים שמהם הן בנויות, שני החומרים הבולטים ביותר הם אלומיניום ועץ. עץ הוא מבחינה היסטורית החומר הבולט ביותר בהקשר מבנים כאלה. אלומיניום הוא כמובן חומר יותר מודרני.
    • פרגולה חשמלית – סוג מיוחד של פרגולות, הוא "פרגולה חשמלית".  זו היא פרגולה שתכונות מסוימות שלה נשלטות באופן חשמלי. לרוב, מדובר על היכולת לפרוס או לקפל אותה, כולל מצבי הביניים השונים, אשר מספקים יותר או פחות הצללה והגנה מגשם. השליטה עשויה להיות גם בתכונות אחרות שלה, דוגמת זווית הפסים העליונים.

    יתרונות הפרגולה החשמלית

    • נוחות שליטה – כמובן, יתרון ראשי של פרגולה חשמלית, הוא בשליטה הקלה יותר עליה. זאת, במיוחד כאשר משתמשים בשלט רחוק.
    • בנוי לגמישות – פרגולה חשמלית בנויה מראש להיות במצבים שונים (אחרת, לא היה על מה לשלוט חשמלית). פרגולה רגילה, לא בהכרח. ייתכן שניתן לשלוט במבנה שלה בצורה מסוימת או שלא. ייתכן שיש לה כיסוי עליון שאתם יכולים להזיז או שלא.
    • התאמת תאורה מיטבית – היכולת להוציא פרגולה כזו יותר או פחות ולכוון זווית של ה"תריסים" שלה, מאפשרת שליטה ברמה הגבוהה ביותר, בכמות האור שתיכנס. כמובן, תוך חסימת או הכנסת שמש ישירה, לפי טעמכם.
    • מבנה קל ועמיד – פרגולות חשמליות בנויות כמעט תמיד מאלומיניום. חומר זה מספק שילוב תכונות מצוין, כולל קלות משקל, חוזק, עמידות בפני רטיבות וחלודה ועוד. כמו כן, מחירים של פרגולות אלומיניום הם יחסית נמוכים.
    • מתאים לשינויי מזג האוויר – פרגולה חשמלית שימושית יותר מפרגולה רגילה, כאשר מזג האוויר משתנה מאוד. ייתכן שגשם מתחיל פתאום או רוח חזקה ושהם לאחר כמה דקות מתחלפים בשמש ישירה. השמש עצמה היא לאורך היום בזוויות שונות ביחס לפרגולה – קל להתאים את הפרגולה לכול הדברים האלה, במידה והיא חשמלית.
    • "בית חכם" – ניתן לחבר פרגולה כזו למערכת שליטה ממוחשבת על התקני החשמל במבנה ("בית חכם"). בכך, ניתן להכניס אוטומציה לאופן השימוש בה. למשל, אפשר לכוון את המערכת באופן כזה, שכאשר יוצאים מהבית, הפרגולה תעבור באופן אוטומטי לזווית שחוסמת לגמרי שמש וגשם.

    פרגולה חשמלית עצות וטיפים לתחזוקה

    • להבין שזה מורכב – ראשית, חשוב להבין שפרגולה חשמלית היא מוצר מורכב משמעותית יותר, ביחס לפרגולה רגילה. יש בה חלקים נעים וגם חלקי חשמל וכול אלה עשויים להישחק עם הזמן ולהתקלקל.
    • להתחשב באחריות ובשירות – ברכישת פרגולה חשמלית, כדאי לקחת בחשבון את האחריות. מעבר לנושא זה ולתקופת האחריות, ישנה השאלה של שירות כולל תיקונים – זמינות ועלויות אופייניות.
    • התקנה מקצועית – מוטב שפרגולה תותקן בידי אנשי מקצוע. הדבר נכון במיוחד, כאשר מדובר בפרגולה חשמלית, לאור המורכבות הרבה עוד יותר שלה.
    • בדיקה קבועה – מומלץ לבדוק את הפרגולה החשמלית באופן קבוע. יש לבחון אותה ויזואלית, תוך כדי הפעלתה עם כול האפשרויות. האם תנועתה חלקה? כמו כן, חשוב להקשיב היטב, האם המנוע או חלק אחר משמיעים רעשים יוצאי דופן? אם מתגלים פגמים בפעולות או בחלקים, יש להפעיל שיקול דעת מהיר – האם ניתן לטפל בזה לבד או שיש לקרוא לאיש מקצוע? כמובן, את ההיבט החשמלי מוטב להשאיר למקצוענים.
    • תאורה – פרגולה חשמלית עשויה לכלול גם אמצעי תאורה. תאורה באופן טבעי עשויה גם היא להתקלקל עם הזמן מסיבות שונות. לעתים תוכלו לתקן זאת לבד, אם מדובר במקרה פשוט של נורה שרופה.
    • ניקוי ואסתטיקה – ניתן לנקות את הפרגולה באופן תקופתי, לאותם חלקים שאליהם מגיעים. זו גם הזדמנות לבחון אותה יותר מקרוב.
    • לשים לב לסביבה – בסביבת הפרגולה עשויים להיות צמחים ואלמנטים אחרים, אשר עשויים להפריע למנגנונים שלה בשלב מסוים מבחינה פיזית. זה יכול להיות למשל צמח מטפס או חפץ שרוחות החורף העיפו לחלקה העליון.
    • תיקונים כלליים – פרגולה חשמלית, מעבר להיבט ה"חשמלי", היא בסופו של דבר פרגולה כמו רבות אחרות. כך שחלק ניכר מהתחזוקה השוטפת, זהה בין כול סוגי הפרגולות. גם את הפרגולה החשמלית, ניתן למשל לצבוע בהתאם לבחירתכם. עם הזמן, צבע זה עשוי לדהות או לקבל פגמים שונים שיש לתקן.

    באדיבות אתר טוב תודה.

    פרגולה חשמלית

    אמיר פרגולות

    להצעה משתלמת

    השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

      עוד בנושא

      פרגולות חשמליות

      פרגולות מהוות כבר שנים רבות כפתרון הצללה איכותי ומרשים לגינה, לגג ולשטחים פתוחים אחרים. אבל, בשנים האחרונות, הודות לטכנולוגיה המתקדמת, ניתן ליהנות מהיצע רחב במיוחד של פרגולות, אשר באות לידי ביטוי,...
      המשך קריאה

      פרגולה חשמלית אטומה למים

      כל מי שיש לו בשטח הבית חצר או גינה, מודע כמובן, לחשיבות הגבוהה של פתרון הצללה איכותי. פתרון הצללה שכזה, יכול לאפשר לו ליהנות מהגינה לאורך כל ימות השנה, מבלי שתנאי...
      המשך קריאה

      חלונות גליוטינה

      חלון גיליוטינה הוא אחד הדגמים החמים כיום בעולם החלונות. חלון מהסוג הזה נפתח או נסגר מעלה או מטה, באמצעות מנוע חשמלי Somfy המתופעל על ידי שלט. הוא עשוי מאלומיניום צבוע...
      המשך קריאה

      פרגולה מאלומיניום דמוי עץ

      במידה וגם אתם מחפשים אחר פרגולה מאלומיניום דמוי עץ, הרי שחברת אמיר פרגולות תהווה את הכתובת הנכונה עבורכם. החברה מובילה את תחום זה מזה שנים ארוכות ומעניקה לאינספור אנשים את...
      המשך קריאה
      שיווק וקידום אתרים באינטרנט שיווק וקידום אתרים באינטרנט

      השאירו פרטים והנציגים שלנו יצרו עמכם קשר